پولا ردانگ مالزی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پولا ردانگ مالزی

پولا ردانگ در 45 کیلومتری ساحل کوالا ترنگانو قرار گرفته است و در میان نه جزیره محافظت شده در دریای جنوب چین و خارج از ساحل ترنگانو، وسیع ترین جزیره به حساب می آید. آب های زلال و مناطق متعدد غواصی در این محدوده برای گردشگران تور مالزی 94 و علاقه مندان به این ورزش فوق العاده جذاب و عالی می باشد. این آبهای زلال که در پارک آبی پولا ردانگ قرار گرفته است مملو از جانداران دریایی می باشد. در ظهر، هنگامی که پرتوهای خورشید در دریا نفوذ خواهند کرد، رنگ های درخشان مرجان ها، شقایق ها و ماهی ها نمایان خواهد شد و منظره ای بی نظیر را فراهم خواهد آورد. 


دو کشتی به گل نشسته تاریخی که در آغاز جنگ جهانی دوم در اینجا غرق شده اند نیز در آبهای اطراف پولا ردانگ وجود دارند: .H.M.S. Prince of Wales و H.M.S. Repulse،  و محیط را برای اشغال مالایا توسط ژاپنی ها فراهم کرده اند. این جزیره بهشتی برای غواصی، شنا، پیاده روی در جنگل و قایقرانی فوق العاده است. بسیاری از گردشگران تورمالزی نیز از این رو به این جزیره خواهند آمد. ماهیگیری در شعاع 3.2 کیلومتری این جزیره ممنوع می باشد زیرا نام پولا ردانگ به عنوان یک پارک آبی ثبت گردیده است. همچنین در این جزیره نمی توان به جمع آوری مرجان ها و سایر جانداران دریایی پرداخت زیرا این کار به شدت ممنوع است. یک زمین گلف هم در محیطی بی نظیر در تفرجگاه برجایا وجود دارد.

گردشگران تورمالزی ماجراجویی در جزیره را می توانند با قایق سواری در یکی از اسکله های کوالا ترنگانو و مرانگ تجربه کنند. مدت زمان سفر تا ردانگ از کوالا ترنگانو حدود 1 ساعت و از مرانگ 50 دقیقه می باشد.

پولا ردانگ مالزی

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: پولا ردانگ مالزی,دیدنی های مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 9 اسفند 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی